Bez medu to nejde – únor
Závěrečné shrnutí našich vědomostí
Během února jsme si zopakovali vše, co jsme se o včelách dověděli společnou prací na plakátu. Šest skupin během hodin výtvarné výchovy a pracovních činností stříhalo, lepilo, obkreslovalo, vybarvovalo, dohledávalo informace, ale také komunikovalo, rozdělovalo si úkoly a práci, navzájem si radilo a pomáhalo, hospodařilo s časem určeným na práci i učilo se od sebe navzájem. Výsledkem jsou krásné plakáty, které teď zdobí naši třídu. Však se sami přesvěčte! Alice Lehká
Fotogalerie
ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B
9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.
Klimatýden
Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?
Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.
V 8. B jsou zvířata!
Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.
Kanisterapie přímo ve škole
V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.




























