Člověk – únor
Seznamujeme se s naším tělem
V přírodovědě jsme se pustili do dlouho očekávaného tématu – lidského těla. A tak jsme si zopakovali, jak se jednotlivé části těla nazývají a jednu hodinu jsme věnovali měření našeho těla. Nešlo ale jen o výšku, na své si přišla i váha, na papír jsme si obtiskli nohu a zkoumali, jestli ji nemáme plochou nebo naopak moc vyklenutou, pomocí změřené ruky jsme pak zkoušeli změřit délku a šířku lavice. Nesměl chybět ani otisk prstu, náš jedinečný podpis na všem, čeho se dotkneme. Další hodinu jsme si povídali o našem vývoji a každá skupinka si připravila plakátek a povídání o jednom vývojovém období. Když jsme to dali dohromady, vzniklo nám krásné leporelo. Alice Lehká
Fotogalerie
ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B
9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.
Klimatýden
Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?
Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.
V 8. B jsou zvířata!
Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.
Kanisterapie přímo ve škole
V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.
      











               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              





















