Vyrábíme kostrouny
Tak tady předkládáme výsledek naší tříměsíční práce! Poznávání lidského těla v přírodovědě jsme rozšířili i na hodiny výtvarné výchovy a pracovních činností a vše propojili dohromady. Pracovali jsme v šesti skupinách. Spoustu kostí už umíme pojmenovat a přes kůži a svaly i nahmatat. Abychom si naše znalosti upevnili, využili jsme ve výtvarné výchově velké krabice, ve kterých nám do školy přišly nové mikroskopy, a na ně obkreslili vlastní tělo. Některé skupiny pak kreslily kosti rovnou na lepenku, jiné si s tím pohrály a nakreslily je na bílý papír, vystřihly a nalepily. No, nádhera! Škoda jen, že se našlo pár lidí, kteří si svou práci i práci svých spolužáků zvládli zničit. Napravit škody ale už nedokázali...
Fotogalerie
ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B
9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.
Klimatýden
Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?
Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.
V 8. B jsou zvířata!
Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.
Kanisterapie přímo ve škole
V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.
      











               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              





















