První den preventivního opatření
Dnes nás čekala poprvé nová situace, byli jsme celý den pouze v naší třídě.
Dnes nás čekala poprvé nová situace, byli jsme celý den pouze v naší třídě a myslím, že jsme to zvládli docela dobře, i když někteří kluci byli doslova natlakovaní energii, kterou nemohli vybít na chodbě. Našlo se však jedno řešení, jak upustit trošku páry. Jelikož máme tento týden službu v úklidu kolem školy, využili jsme této možnosti a místo absolvování hodiny TV ve třídě jsme vyrazili ven. Rozdělili jsme se do družstev a vyhlásili závod ve sběru odpadků, použili jsme samozřejmě rukavice a vyhrál ten, kdo nasbíral nejvíce. Kolem školy zase tolik odpadků nebylo, horší už to bylo kolem chodníku od Billy, tam jsme toho našli opravdu hodně. Závěrečné poměřování nasbíraného odpadu dopadlo podle onoho známého hesla: že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Nezapomněli jsme ani na náš jeřáb a zkontrolovali jsme, jak se mu daří. No nevypadá v dobré kondici, ale uvidíme, jak přežije zimu a jestli na jaře vyraší.
Zatím nemáme žádné aktuální informace, jak dlouho bude předběžné opatření v naší třídě trvat, ale jakmile se něco dozvíme, určitě dáme vědět, jak na stránky třídy, tak na e-mail, který jste uvedli v evidenčním listě na začátku školního roku. -PON-
Fotogalerie
ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B
9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.
Klimatýden
Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?
Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.
V 8. B jsou zvířata!
Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.
Kanisterapie přímo ve škole
V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.
      



               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              





















