Projektová výuka - přírodověda
Během ledna proběhla v přírodovědě projektová výuka.
V lednu nás čekalo téma Rozmanitost podmínek na Zemi. Žáci byli rozděleni do 6 skupinek, ve kterých zpracovávali odlišná témata graficky ve formě plakátu. Nejprve žáci obdrželi informaci, co všechno musí plakát obsahovat a inspirovali se třeba plakáty z předchozích období. V první fázi žáci vyhledali nformace o jednotlivých podnebných pásech, nakreslili si rozmístění a návrh samotného plakátu. Postupně vyhledávali a zapisovali zjištěné informace. Malovali obrázky jednotlivých rostlin, živočichů a různých zajímavostí. V google učebně měli potřebný materiál pro inspiraci i jako malou nápovědu. Práce jim šla docela od ruky, vyzkoušeli si i práci učitele a to, když každá skupinka na závěr představila ostatním spolužákům výsledek své práce. – pon-
Fotogalerie
ROZHLÍŽÍM SE PO SVĚTĚ - Projekt 9. B
9. B se v rámci svého školního projektu noří do světa zaměstnání a povolání, což je tento školní rok naše žhavé téma. Cílem projektu je zmapovat, jak se lidé různých profesí dostali ke své práci, co je na ní baví a co naopak představuje největší výzvu. Máme v plánu postupně oslovit pestrou paletu profesí a položit jim 10 otázek, které nás v souvislosti s jejich prací zajímají.
Klimatýden
Máme jen jednu planetu. Co s tím můžeme udělat my?
Osmáci prožili projektový týden na téma klimatická změna.
V 8. B jsou zvířata!
Třída 8. B si na letošní školní rok zvolila téma přírodovědného projektu ZVÍŘATA.
Kanisterapie přímo ve škole
V rámci našeho třídního projektu o zvířatech za námi v říjnu přišli kanisterapeutičtí psi.
      









               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              
               
                              





















