Příběh pana Tydýta

Jak vhodně začlenit do výuky principy inkluzivního přístupu? Jak pracovat na 1. stupni ZŠ v kolektivu s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami? Prostě jednoduše: pozvat na návštěvu do třídy pana TYDÝTA!
Na jeho postavě a příběhu se děti učí chápat odlišnost svou i druhých dětí v kolektivu. Učí se věřit tomu, že být jiný ještě neznamená být špatný. Ale hlavně - a to je to nejdůležitějš í- učí se mít se rád takový, jaký jsem. A vědět, že ten nejdůležitější člověk na světě jsem já sám...
Fotogalerie
Den Země 5. B - jak jinak než v přírodě!
V pátek 25. dubna jsme s naší třídou 5.B oslavili Den Země tak, jak se sluší a patří – v přírodě. Vydali jsme se na delší procházku, během které jsme nejen poznávali okolí našeho města, ale také pomáhali přírodě. Během cesty jsme sbírali odpadky, které do lesa ani na louku rozhodně nepatří.