Úkoly- středa 10.3.

Moji milí prvňáčci,
chválím Vás všechny za práci při on-line hodině. Myslím, že se nám takto v menší skupině lépe pracuje a dostane se na všechny děti. Také děkuji Vám, rodičům, za případnou pomoc dětem při práci s PC. I když jsme již takto pracovali, ze začátku je moc fajn, že jste dětem poblíž.
Obracím se na Vás s otázkou, zda je pro děti i pro Vás tento způsob práce v rámci možností vyhovující nebo jestli přidat více on-line hodin i na jiné dny. Úkoly bych zadávala na web stejně jako nyní, protože někteří nemají možnost připojení, jen bych se s dětmi vídala častěji. Prosím, rozmyslete si to a ve čtvrtek při setkání na on-line hodině bych Vás poprosila každého o Váš názor. Děkuji
A nyní již úkoly na středu:
Ve slabikáři nás čeká téma Velikonoce str.61- říkanky, čtení a malování. Kdo chce, naučí se básničku zpaměti a může nám ji ve čtvrtek říct při hodině.
V písance zatím dál nepůjdeme, až se srovnáme se slabikářem ( s písmenem Ž,ž)
PSANÍ tedy procvičte formou přepisu- ze slabikáře nastr. 59 přepište do "opičkového sešitu" slova ze sloupečku - např. z každé barvy jedno slovo.
Pro opis jsem vybrala první, druhou a čtvrtou větu ze slabikáře na str. 59- cv. " modrý trojúhelník" (velké "L" ještě neumíme).
Matematika- dokončete počítání na str. 31/ zbylá cvičení.
Každý den procvičujte čtení ve slabikáři - vždy nové učivo + předchozí 2-3 strany nazpět. Většina dětí již pěkně čte, tuto dovednost je však třeba denně procvičovat, aby si ji udržely i nadále. Stejně tak s pamětným počítáním do 10.
Děkuji za spolupráci a ve čtvrtek na viděnou s Vámi i s dětmi.
Vaše paní učitelka
Den Země 5. B - jak jinak než v přírodě!
V pátek 25. dubna jsme s naší třídou 5.B oslavili Den Země tak, jak se sluší a patří – v přírodě. Vydali jsme se na delší procházku, během které jsme nejen poznávali okolí našeho města, ale také pomáhali přírodě. Během cesty jsme sbírali odpadky, které do lesa ani na louku rozhodně nepatří.