Čtenářské dílny

Ve 3. A začaly Čtenářské dílny.
Závěr každého pondělního rozvrhu tráví žáci 3. A čtením nebo jinými čtenářskými aktivitami ve Čtenářské dílně. Cílem Čtenářské dílny je nejen učit žáky správně zacházet s knihou, hovořit o tom, jak kniha vzniká a proč jsou knihy důležité, ale také motivovat žáky ke čtení předkládáním knih různorodých žánrů, rozšířit jejich povědomí o moderní dětské literatuře a v neposlední řadě rozvíjet slovní zásobu a předávat žákům nenásilnou formou poselství knih.
Během Čtenářské dílny je klid, žáci si čtou jimi zvolenou knihu na jimi zvoleném místě ve třídě, přičemž platí pravidlo, že toto místo nelze po dobu trvání jedné takové dílny měnit. Poté všichni prostřednictvím Čtenářského listu přečtené knihy případně pasáže z knih prezentují ostatním.
Čtení v dílně jsme začali s knihami o ježcích, ježci nám totiž tolik připomínají kaktus a navíc se hodí k podzimu... Dále nás velmi oslovily knihy Petra Horáčka, které jsou sice zdánlivě pro mladší věkovou kategorii, ale mají své kouzlo a v sobě poselství, které se hodí připomenout vždy a všem.
Fotogalerie
Miniházená
Již tradičně se naše škola zúčastňuje turnajů v miniházené, nejinak tomu je i letos.
Den Země
I když je celosvětově uznávaným dnem Země 22. duben, naše škola se do environmentálních aktivit pořádaných k tomuto dni zapojila v pátek 25. 4. 2025. Některé ročníky pojaly tento den jako "úklidový", vydaly se na stezky v okolí Hranic a sbíraly odpadky kolem cest, několik tříd z 1. stupně včetně té naší 3. A zůstalo ve škole a plnilo v ní i jejím okolí úkoly ve znamení ekologické osvěty.
Tak trochu jiný tělocvik
O tom, že se v tělocviku dají zažít různé věci, se přesvědčili žáci 3. A v měsíci březnu.
Prvoučná vycházka
V pátek 21. března 2025 jsme se vydali na prvoučnou vycházku po pamětihodnostech Hranic.
Druhý kufr s knihami
Březen - měsíc knihy jsme si ve 3. A připomněli s druhým Kufrem knih.
Digiday Struhlovsko 2025
V pátek 28. února 2025 se v naší škole pod taktovkou paní učitelky Jurčákové uskutečnil Digiday čili Den s digitálními technologiemi.