Čarodějnická škola ve 3. A

Den, na jehož sklonku se podle tradice upalují čarodějnice, jsme ve 3. A strávili s čarodějnickým programem.
Čarodějnické téma nás provázelo už od včerejšího dne, kdy jsme v tělesné výchově létali jako diví na košťatech a ve čtení pracovali s textem o čarodějnicích. Den D, tedy 30. dubna, jsme v čarodějnické škole prokázali, že ovládáme všechny slovní druhy, jinak by totiž nevznikl ten správný lektvar. V matematice jsme do kotlů umísťovali sudá čísla a pak podle výsledků našich všelijakých čarodějnických příkladů vařili různé lektvary, některé jsme si i pojmenovali. Po dni volna se tak žáci určitě vrátí do školy krásnější, odvážnější a možná bude někdo také neviditelný. Ve čtení jsme se vrátili ke včerejšímu textu o čarodějnicích, abychom si zopakovali základní informace o nich a rozšířili si naši slovní zásobu. Ta se nám pak hodila při vyplňování čarodějnických pracovních listů, za které dostali všichni žáci jak jinak než čarodějnickou jedničku.
Fotogalerie
Mezipředmětové vztahy
O tom, že se dají propojit pracovní činnosti s matematikou, jsme se ve 3. A přesvědčili v pátek 6. června 2025.
Čtení ve 3. A
Děti ze 3. A si velmi oblíbily samostatné čtení v rámci tzv. čtenářských dílen, které se v naší třídě pravidelně konají.
Dopravní výchova
Jarní části dopravní výchovy sice nepřálo počasí, ale užili jsme si ji i tak.
Vyučování ve 3. A
Ve 3. A se učíme na základě souvislostí se zkušeností a podporujeme mezipředmětové vztahy.
Miniházená
Již tradičně se naše škola zúčastňuje turnajů v miniházené, nejinak tomu je i letos.